Amikor a szakszerű irodatakarítás mellett a bizalom is fontos! Takarító cégünk alappillérei:

1

Szakértelem

A takarító szakmában eltöltött 10 év tapasztalatát egészítjük ki, folyamatosan a legkorszerűbb technológiák, s a legmodernebb tisztítószerek alkalmazásával. Ilyen a kompromisszum mentes száraz szőnyegtisztítás, és a fertőtlenítő gőztisztítás...

2

Bizalom

Számunkra fontos a belső biztonság. Önmagára és munkájára igényes takarító munkatársaink erkölcsi bizonyítvánnyal rendelkeznek, mely mellett a takarító cégünk belső Etikai kódexének betartását is fontosnak tartjuk.

3

Törvényes működés

Ha minket választ nem érik meglepetések, emellett nagy hangsúlyt fektetünk az Európai Uniós szabályok betartására. Mint például: ÁNTSZ engedélyek, biztonsági adatlapok beszerzésére, orvosi alkalmassági vizsgálat meglétére...

Takarítás

Hogyan tartsuk irodánkat tisztán?

Iroda takarítás ötletekSajnos manapság a feszített időbeosztások miatt egyre nehezebb időt szakítani arra hogy tisztán tartsuk otthonunkat, autónkat. Ez még inkább igaz egy irodai környezetre ahol az irodai munka során képződő papír és egyéb hulladékok gyorsan felhalmozódnak. A rend és tisztaságot szerető irodai munkatársak azon törekvése hogy irodájukat tisztán tartsák több egyszerű dolog betartásával elősegíthető. Ilyen apró dolgok közé tartozik az irataink rendszerezése asztalunkon, az iróasztalokon a személyes tárgyak számának csökkentése, a polcokon levő tárgyak rendezése és nem utolsó sorban az irodai munkatérben az étkezés, nassolás, kávézás visszaszorítása. Végezetül azok akik kisérletet tesznek ezen technikák alkalmazására szembesülhetnek azzal hogy az állandó minőséget igazán egy megbízható takarító cég teljesítheti. Hiszen munkatársaink rendre tanítása komoly kihivás elé állíthat minket. De nézzük is milyen nehézségekbe ütközhetünk irodánk tisztán tartása során.

Bővebben: Hogyan tartsuk irodánkat tisztán?

 

Copyright © 2017 Elite 2002 Bt. All rights reserved / Minden jog fenntartva.